Naam:
319
Video’s:

Over ons

Wij zijn een gezin met twee meiden van 12 jaar. 2017

2023: En nu met hele grote meiden, die lekker thuis blijven bij de hond. Zodat wij weer kunnen reizen.

Over onze reis

2017 Hallo, eindelijk is het zover. Wij gaan weer reizen. Nu met z'n 4tjes. Wij vertrekken naar Miami Beach voor een prachtige rondreis door Florida en de Oostkust van Amerika. met als slotstuk 5 dagen NEW YORK

2023. na leuke stedentrips naar o.a Sevilla 2019 en Berlijn 2022 is het eindelijk zover. We gaan na 18 jaar de wereld samen weer verder ontdekken.

Niet dat wij stil hebben gezeten hoor. De afgelopen 18 jaar hebben wij zeker leuke vakanties in Europa gehad met z’n 4 tjes. Onze meiden zijn overal wel geweest.  En weekendjes weg samen. Maar verre reizen, zoals we voor die tijd deden was er niet meer bij. Tijd om dit reislogger maar weer eens op te starten.
we beginnen wat rustig met Andalusië..en daarna gaan we los😉

Ik schrijf de logger vooral voor onze meiden thuis en oma. Ik merk dat dit tijdens het reizen soms best een uitdaging is en ff vlug vlug moet. Daarom staan er gedurende de trip niet altijd nuttige dingen in. Eenmaal rustig thuis pas ik de verhalen aan en ga ik wat meer tips geven, zodat ook een ander er iets aan heeft. Je weet nooit wie je nog ergens mee helpt.

Bezochte landen

Wij hebben 19 landen (8%) bezocht:

Aruba, Canada, Costa Rica, Curaçao, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, India, Italië, Nederland, Nepal, Spanje, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zimbabwe, Zuid-Afrika.