Waiting in line by Liberty

31 juli 2017 - New York City, Verenigde Staten

hoi allemaal, ik ben net wakker en gedoucht. Waardoor ik weer een momentje heb om jullie over gisteren te vertellen. Gisteren zijn we naar het Vrijheidsbeeld gegaan. Man, wat is het daar druk! We wisten dat een bezoek zeker 5 of 6 uur zou duren, maar we dachten: we gaan niet het beeld in,  dus dat valt dan wel mee. Nou..dat viel niet mee hahah. Het begon bij de rij bij de kaartjes, mwahhhh, 45 min. TE doen. Daarna naar het beeld. Het lijkt zo klein vanaf de kade, maar het is erg indrukwekkend om er zo bij te staan en details te zien. Op Liberty Island gelunched....daarna met de boot naar Ellis Island. Ellis Island is het eiland waar jaren alle immigranten met de boot het beloofde land binnenkwamen. Maar om op de boot te komen moesten we heeeeeel lang in de brandende zon wachten. Even konden we ons een beetje voorstellen hoe deze mensen zich voelden.....ellis Island was erg indrukwekkend. De boot terug ....je raad t al. Weer heeeeeeel lang wachten. Uiteindelijk stonden we om 11.15 uur voor de poorten en waren we. 18.30 terug.  Maar ik had t niet willen missen. Ook het wachten droeg bij tot de totale belevenis hahaha. S avonds staat alleen the empire staebuilding op t programma. Wat is new york toch imposant om mee te maken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carla:
    1 augustus 2017
    Het is alweer het laaste ik heb genoten van de reisverhalen ik zal dat ook missendus straks weer terug naar ons landje ik zie jullie ook graag weer verder een behouden vliegreis dikke knuffel voor jullie allen oma carla