Er komt een eind aan onze avonturen

28 april 2023 - Mijas Costa, Spanje

Want we doen ff helemaal niks, nou ja, niet veel haha. Niet naar het zoveelste witte dropje met pleintje, niet in de auto.  Het is vandaag warm maar wat bewolkt. Ook,prima. Morgen wordt het weer strakblauw zegt weerplaza.  Gewoon lekker rustig wandelen langs het strand. Grote cerveza’s voor Herman. En aan het zwembad. Eindelijk mijn Libelle en Margriet lezen….Lara….ik neem ze weer mee hoor, dan kan je weer knippen en plakken ( haha) Ik ben je nu een keer te snel af…en kan ze wel lezen voordat jij je schaar erin zet. 😉

Dat kleine zonnetje achter de wolkjes door was dus wel ff flink gevaarlijk. Papa heeft een hemdje op zijn lijf zonder dat hij iets aanheeft, oepsie. En ik ben een rood  borstje. Vanavond bakken we pizza.

En drinken we wat op t strand.

Ps vanmorgen roeg kwam er direct een mannetje om ons rolgordijn te maken. Dus vanavond slapen we in pikkedonker. LEKKER.

Morgen weer een dag met niets. Dus veel foto’s zullen er niet meer komen.