Jerez. Paarden en sherry

25 april 2023 - Jerez de la Frontera, Spanje

We beginnen de dag iets eerder. We worden rond 10 uur half 11 verwacht bij de koninklijke riding school voor dressuur van andalusie paarden. Dit is ongeveer 25 min lopen.  Hier bezoeken we eerst een museum . Buiten zijn ze de paarden aan het trainen. Prachtig.om te zien. Om 12 uur start de show van de dansende paarden. Zowel.met een ruiter als.zonder. Dat laatste lijkt.moj best moeilijk. Klopt Dit, meiden? Special.voor.jullie wat  video's van de dressuurpaarden.
Om half 5 hebben wij bij ons hotel een sherry toer. Ons hotel is onderdeel van de.grootste sherry producent Tio Pepe.gonzales byas. Jerez de la frontera draait ook vooral om sherry. Overal zie je sherry vaten. T was nog wel ff zweten en niet alleen van de 32 graden. Ik kon in mijn mail nergens mijn reservering vinden en we.hadden net iets te.lang tijdens de lunch gezeten. Haasten geblazen. Maar gelukkig was onze.naam genoeg. Pffffff de rondleiding was interessant maar de tio pepe was net schoonmaak alcohol
De andere proeverij was zoeter en wel.lekker. de muizen  vinden de.shery wel lekker. Zie foto. Een medewerker en dierenvriend regelde voor de muizen iets te drinken. Echt waar..schijnt  ook filmpjes op YouTube van de drinken muizen te staan.
Daarna ff rust en dan naar cadiz voor t diner. 30 min. Rijden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Harriet en Herman:
    26 april 2023
    Er staan echt kleine trapjes op glazen op de grond, als het stil,is drinken de muizen sherry.HIK