Wat een dag..alleen t eerste stukje😊

17 april 2023 - Villanueva del Rosario, Spanje

We vliegen..tijd voor een verhaaltje. Sommige mensen  zijn gemaakt om vroeg op te staan. Wij duidelijk niet. Wekkertje gaat om half 5. We sluipen t bed uit. Isa, we hebben je toch niet wakker gemaakt?

Om 04.45 uur ff een thermoskannetje koffie maken en dan hop de auto in. Alles staat al klaar en de koffer zit al in de auto. Met een uur zijn we in de parkeergarage, zoek daar maar eens een leeg plekje. En tja, ik heb koffie op dus……dan weet je het wel.☺️Wachten totdat we de koffer kwijt zijn. En daar staat toch een rij. Oef. We zitten op schema, maar t gaat nu allemaal uitlopen. Redden we ons tijdslot bij de douane van 6.45-7.00 uur? Herman sluit aan in de rij en ga eindelijk naar t toilet. Prima geregeld. YES, Zijn op tijd bij de douane. Wat een vondst, zo’n tijdslot. je reserveert het slot tot maximaal 1 uur voor vertrek (mocht van mij ook wel wat later, maar goed.) En dan heb je een tijdspanne van 15 min om hiervan gebruik te maken.  Niet wachten direct bij de scans en de boxen.  Mijn nieuwe bh wordt blijkbaar gezien als een bomgordel, want  ik word t gefouilleerd en zie op de bodyscan waarom.  En ik denk, oeps, ik heb ook nog biotex in mijn handtas. Dit was ik vergeten in te pakken...en is toch wel handig voor een wasje van je zwemkleding…maar t zit in het doorzichtige ziplock zakje bovenin mijn tas met de tas open. Hoe zichtbaar wil je t hebben? En…..Het is inderdaad ook geen probleem.

Kleine vertraging (10 minuutjes) omdat 1 van de 187 computers aan boord gereset moet worden. Waarop Herman zegt: ” sommige dingen hoeven ze echt niet te zeggen!” haha. Maar we vliegen inmiddels. Boven de wolken in de zon. Pap met z’n oogje dicht en ik ga nu een aflevering van the good docter kijken.  8.32 uur.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma:
    18 april 2023
    Lieve Herman en Hariet.
    Na een heftige eerste dag gisteren gaat het nu goed .
    Ik hoop dat je nog wel kunt genieten van de verdere dagen.
    Liefs mama

Ps ik ga zo nog even langs dat is afgesproken.
  2. Harriet en Herman:
    18 april 2023
    Zo’n opluchting en ze zijn in goede handen. We gaan zeker genieten