Wandelen in het grote openluchtmuseum vol beelden en memorials: washington

27 juli 2017 - Washington D.C., Verenigde Staten

vandaag is de dag om Washington te bezoeken, rise and shine!!!! Eerst ons gratis ontbijtje...mmm weer geen panecakes...maar andere lekker dingen. Om 10.15 uur lopen we de metro in om eerst naar Union station te gaan. Morgen vertrekken we hier met de trein en dit station is het dichtbij het capitool. We koken even hoe dit gaat. Het is net als een vliegveld met Gates...mooi dat we dit al weten.  Op naar capitol Hill. Wat immens groot is alles, erg indrukwekkend. Isa en Lara vinden vooral de vele eekhoorns in de parken leuk. Ze worden direct omringt door wel 10 exemplaren. Die allemaal denken wat eten te krijgen, natuurlijk. We lopen nu richting de naald. (Washington monument). Daarna met metro naar arlington cemetry, naar het graf van president Kennedy en de onbekende soldaat....pfff arlington in heuvelachtig en we lopen best 1 x verkeerd....Grr. En dat is echt niet lekker, want het is vandaag hier net zo warm en zweterig als in Orlando of charleston....we hebben allemaal een zw..ichaam. Daarna toch maar lopend de rivier over...naar het Lincoln memorial. Het lijkt zo dichtbij......pfffff. Maar alles is hier groot, dus ook de rivier haha. Maar we zij trots op onszelf. Onze wandeling stopt bij het punt waar t gisteren begon....HET WITTE HUIS. We eten snel,iets en nu lig ik lekker schoon gedouched op mijn bedje. Iedereen is helemaal kapot, maar wel voldaan. Morgen reizen we met de trein naar onze laatste bestemming alweer......NEW YORK HERE WE COME!!!!!!!