Op naar Washington met american airlines

26 juli 2017 - Washington D.C., Verenigde Staten

,Hoi allemaal, hey, ik heb Wifi in onze hOtelkamer, of moet ik zeggen suite!!!!!! Deze kamer kost $1300 per nacht....en dat betalen wij erniet voor. Maar bij het inchecken vertelde ze mij dat dit een upgrade was omdat ik al zoveel bij hotel.com heb geboekt. Verder krijgen we ook gratis ontbijt a $ 18 p/p. Nou wij voelen ons een koning te rijk....mmmm, al gaat het saldo op onze rek hier wel lekker snel naar beneden haha. Maar goed. Ik ga jullie eerst vertellen over onze dag. We slapen uit in charleston .  Ontbijten en gaan dan nog even charleston in.  Het ontbijt in meeting street inn is heel bijzonder, allerlei andere lekker dingen, maar geen panecakes en geen wafels..dus ons voornemen om elke dag panecakes te eten strandt helaas hier. Op de markt kopen we nog een glazen kerstbal met  een sillouette geknipte labrador ,gepersonaliseerd met Bear. 12 uur vertrekken we naar het vliegveld. Voor onze vlucht van 14.25 uur. Het wegbrengen van de huurauto is buiten!!, en de lucht is zwart....oh jee, het lukt ons net. Tussen de druppels door rennen we met koffers en al naar binnen. We,ve made it! We vliegen met een heel klein vliegtuigje met 42 passagiers, maar wel met een gratis drankje en wat pretzels. De piloot is een lomperik, waardoor de landing wat ruw is. Arme isa! Wel vliegen we in Washington heel laag over de stad en zien we van alles. Nu nog een metrokaart en het hotel zoeken. Best een uitdaging. Zijn 1x verkeerd gelopen, maar geholpen door een lief meisje,die ons juiste kant opstuurde. Verrassing was wel groot toen we de kamer inkwamen. Zie de video, die ik al geplaatst heb.  S avons nog even de stad in....en voor we t weten staan we voor t witte huis en Donald is home. Beetje te lang gelopen...en verdwaald..maar gelukkig wist Lara nog welke weg van de rotonde we moesten hebben.  Wat hebben we geleerd voor morgen: het loont om hier metro te nemen. ALLES IS HIER GROOT?.en ver haha. Morgen gaan we weer op pad.

1. Carla:
    28 juli 2017
    Het is als ik het zo zie wel een luxe dus jullie hebben Trump niet gezien mis je niets aan haha arme isa met de landing ja dat kan je ook meemaken dus de auto hebben jullie niet meerallemaal een dikke knuffel oma carla