Brooklyn Bridge and top of the rock

30 juli 2017 - New York City, Verenigde Staten

Hoi allemaal, we zijn eens wat vroeger thuis. Dus heb ik nu even tijd om een verhaaltje te schrijven.

Zoals verwacht was het vandaag strakblauw. Maar viel de hitte mee..andere luchtvochtigheid. FIJN!!!!!

Hoe ging deze prachtige dag?

We gaan vanmorgen met de metro naar Blooklyn naar de brooklyn bridge. We twijfelen of we over de brug naar Manhattan teruglopen. Het woord lopen ligt niet echt goed bij isa en Lara hahaha. Toch gaan we. Het is iets minder dan 2 km, lijkt lang maar wat een leuke ervaring. We lopen in het midden van de brug op een speciaal voetpad. Op de weg naast ons is een optocht gaande van allemaal Harley motoren, honderden motoren( een wel twintig minuten durende sliert van motoren) heel leuk om te zien. Over de brug lopen tussen de kabels is wel een unieke belevenis.

We lunchen bij cityhall en rijden dan met metro naar rockenfeller center en de hoge toren top of the rock. Weer een metro , die niet stopt waar wij t verwachten, dus stappen we uit bij central station. Niet vervelend want dit is een prachtig oud treinstation. Bij top of the rock gaan we met de lift naar de 67ste verdieping. DIt is niet de hoogste toren van NY. Dat is nu het nieuwe WTC. Maar deze toren heeft een leuk uitzicht op central park. Weer een leuke dag.

1. Mama:
    31 juli 2017
    Lieve allemaal.Voor mij is het maandag avond, ik wens jullie morgen nog een leuke laatste dag in New York toe en een fijne en behouden terug vlucht naar Nederland veel liefs van mama en oma.
  2. Jannie Reezigt:
    31 juli 2017
    Fantastische reisverhalen! Elke keer weer leuk om te lezen!
  3. Carla:
    1 augustus 2017
    Het is allemaal prachtig om die mooie reisverhalen te lezen dat zullen jullie nooit meer bergeten ook isa en lara niet isa misschien het lopen ha ha het zit er bijna weer op en dan weer op naar baer die wacht ook nog op jullie en ik ook knuffel oma carla
  4. Patricia:
    1 augustus 2017
    Hallo!!!!
    Bijna over al die reisverhalen en foto's.
    Leuk om mee te beleven.
    Noa vindt de video van de hotelkamer geweldig!!
    Ze zal het met een tentje moeten doen aankomende weken..haha.
    Voor als jullie zover zijn. Fijne terugreis met een heel pak aan mooie herinneringen.

Liefs
    Patricia