Wauw, wat een mooie dag in de keys

13 juli 2017 - Marathon, Florida, Verenigde Staten

Hallo,allemaal,
Gisteravond nog naar Miami Beach geweest. Vandaag vertrekken we naar de Key's. Voor we t weten zitten we al op highway 1 richting deze mooie eilanden.  En wat een mooi weer hebben we. Het wordt steeds zonniger.
We bezoeken een leuke winkel. Zoals je deze hier heel veel ziet. Echt Caribisch. Zie foto bij de enorme kreeft. Die trok de aandacht wel. Daarom zijn we ff teruggereden. Verder ff gezwommen aan de kant van de weg...pff het was echt zweetheet. Elk onderdeel van ons lichaam is volgens de meiden veranderd. Een Zwoksel (zweet oksel), zwnaad(zweet naad) en...ach ik ga jullie de rest maar besparen.
De echte attractie was Robbie's. Net voorbij Islamorada. Hier leven zeer grote vissen Met de naam Tarpon. Je kan ze voeren en dan komen ze met een enorme bek uit het water gesprongen. Wauw wat een enorme beesten...sommige wel 1.80 meter lang.  Op de foto krijgen op het juiste moment blijft wat lastig. Het hotel is weer heel leuk, fijne Wifi!!!!!!!!. Lekker gegeten aan het water bij Tarpon Creek. Jawel.....weer datzelfde enorme beest. Nu lekker slapen, want morgen gaan we naar KEY WEST

1. Carla:
    14 juli 2017
    Nu zo te zien is het daar fantasch mooi leuke foto.s het is genieten leuk met de vissen ik ben aan het oppassen en met jullie vissen gaat het prima knuffel
  2. Harriet en Herman:
    14 juli 2017
    Fijn dat t met de vissen goed gaat, Oma!
    Leuke reisblog mama.