Soms zit t mee....soms zit t tegen...

12 juli 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Onze vlucht naar Parijs was ff flink lastig. Isa trok wit weg en gaf aan dat ze misselijk was....pfff. Ze heeft wat last van een vorige vlucht/ heftige landing in Spanje..Snel een primatour..al helpt die niet direct. Dat tussen die oren!!!! Haha. maar t ging goed.
En ja, dan moet je nog een lange vlucht. Dus verstand op nul en gaan met die banaan. Wat is Charles de Gaulle een lastig vliegveld..als je t niet weet haha. Vrij snel mogen we aan boord van onze vlucht met de grote vogel: een 777. En wat een verrassing....voor de kids. Wauw, iedereen mega enthousiast over het entertainment, je kan t niet zo gek bedenken of je kan t zien. Nog voor het vliegtuig opstijgt zitten isa en Lara al een film te kijken. En mijn lijstje is zo groot...ik heb geloof ik wel  meer dan 10 vlieguren nodig haha.
En sorry, onze laatste lange vlucht was 13 jaar geleden, dus wij zijn bijna net zo kinderlijk enthousiast als de meiden. En dat eten, telkens een lekker snackje, lekker eten, vooral Lara glundert van oor tot oor. Lara en ik kijken elkaar aan..."nou, voor ons geen korte vluchtjes met Ryanair meer hoor" kom maar door met nog zo'n lange vlucht haha.
Groetjes Harriet

We gingen van Parijs naar Miami, en we kwamen in een vliegtuig en het was heeeeeel groot. wij zaten in het midden van het vliegtuig en daar stonden rijen van 4 vliegtuig stoelen naast elkaar op rij 49. En ik ging toen zitten en we hadden elke een schermpje voor ons. En dachten: wauw dit is best luxe. je kon films kijken en spelletjes spelen en je kon een kaart bekijken waar het vliegtuig op stond en hoe ver je bent, super cool en fijn
En we kregen ook eten in het vliegtuig je kon uit 2 dingen kiezen je kon kiezen uit kip met aardappeltjes met rozemarijn en jus en je kon kiezen uit spicy pasta.
En ik vond alles lekker.
Overal kreeg je nog groenten bij en 2 stukje kaas, chocolade koek, snack tomaatjes,en een broodje.
We, kregen tussen door ook nog wat gratis hapjes.
GroetjesLara

Woensdagmorgen; Helaas nog geen Wifi. Het is rond half 8 in de morgen. We zijn de nacht best goed doorgekomen. We waren allemaal zo moe. De vlucht ging ook goed. Al was de laatste 2/3 uur wel even minder...laatste lootjes he. De douane op Miami ging erg vlot.mwat een chagrijnige mensen daar toch haha. Hotel is prima. We gaan zometeen the breakfast en the pool uitproberen. En eens even oriënteren.

1. Carla:
    12 juli 2017
    Nu dat is dus een beetje tegen gevallen maar vetder is daar alles oke met jullie hoop ik gr
  2. Arie en Bianca de Graaf:
    13 juli 2017
    Maar jullie zijn er. Heel erg veel plezier gewenst. Ik ga jullie (met een beetje jaloezie) volgen. Groetjes!
  3. Jannie Reezigt:
    13 juli 2017
    Wat leuk dit verhaal! Heel veel plezier en fijn dat alles tot nu toe vlot verloopt!
  4. Arie en Bep:
    13 juli 2017
    We zijn beniewd naar jullie vervolgverhalen
  5. Karin:
    13 juli 2017
    Ben benieuwd naar de volgende foto's. Deze komen ons toch wel heel erg bekend voor.... alleen is dat alweer een jaar geleden. Helaas. Heel veel plezier en geniet er van!