Het lijkt wel Andalusië in Spanje hier!????

22 juli 2017 - St. Augustine, Verenigde Staten

zaterdag,

we gaan vandaag st Augustine bezoeken, het ouste plaatje in Amerika, dwz de oudste nederzetting van de Europeanen, die nog steeds in tact is. We starten bij het prachtige visitor center. En lopen st George street in. Aan beide kanten  van de weg staan de aller schattigste winkels. Wat een leuk plaatsje. Al doet het ons ook wel soms denken aan nerja, waar we in zuid Spanje in de herfstvakantie naar toe gaan.

Vreemd, zo in Amerika.

We bezoeken de meeste bezienswaardigheden, waaronder de flagler college. Een prachtig gebouw, die je op de foto op de kop van ons blog ziet.  In een winkeltje van een lieve. Oude mevrouw (speciaal voor honden) kopen we een Amerikaanse halsband voor Bear. Zo leuk!  Voor de lunch eten we in de nr 2 beste  pizza restaurant van Amerika. En het is inderdaad een lekker stuk pizza. De sfeer is ook leuk, het interieur is vol met grote afbeeldingen van New York. Een beetje vooruit kijken voor ons dus.

AL met al is dit een smeltkroes van allerlei smaken, stijlen en kleuren. Zo ook de lucht....hij kleur zwart. OH NEE! Haha Jawel!!!!!!! Dan is het haasten geblazen, dit keer naar de parkeergarage bij het visitorscenter. We zijn inmiddels ervaren,,en de poncho's liggen nog steeds in de koffer hahah.

Best relaxed zo, we gaan op de grond in een bogengallerij zitten om de bui af te wachten. Eerst maar eens kijken hoe lang t duurt. geen digitaal,geweld, beetje kletsen, leuk om al die mensen in allerlei vormen te zien rennen, lopen/in poncho's, kapotte paraplu, op blote voeten, kletsnat. En het gaat tekeer!!!!!!!!!  Maar wij zitten prima en droog. Het is net alsof je op een terrasje zit, maar dan net iets anders hahah. Uiteindelijk blijft t wat miezeren en gaan we toch met de auto wat rondtoeren. Zo pakken we nog de laatste highlights van dit plaatsje. We kijken nog even bij t strand naar de surfers , even naar de supermarkt. Prima, we zijn wel weer klaar voor de volgende etappe. Groetjes harriet

1. Antoinette:
    23 juli 2017
    Leuk om jullie zo te volgen. Jullie zien zo heel wat, mooi om later op terug te kijken! Héél veel plezier nog
  2. Carla:
    24 juli 2017
    Leuk om dat allemaal mee te beleven het is voor jullie en de meisjes ook een belevenis jullie hebben ook nog wel wat regen hier hebben wij gisteravond aardig regen gehad op naar de kippen dikke knuffel voor jullie