Kleddernat of niet? Deel 3 of dag 3.......

21 juli 2017 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vrijdag 21 juli vertrek uit Orlando naar st augustine ongeveer 3 uur rijden

Na twee drukke dagen is het nu ff tijd voor wat rust. Daarom ontbijten we later en langer....ff uitgebreid douchen en daarna pakken we de spulletjes weer in de koffer. We bezoeken de grote gift shop dichtbij ons hotel. Hier koopt Lara een speeltje (balletje) voor Bear. Daarna gaan we naar Disney Springs. Wat is Disney toch leuk!!!! Moet toch wel bekennen dat Disney wel van aankleden weet. Elke store/winkel is even mooi aangekleed. Lara riep nog: mama, in de Trex shop..."Ah nee, we hebben gisteren al zoveel dino,s gezien!" EN het rommelde al op de achtergrond en het spetterde iets.....en jawel. 2x op rij!!! Opgesloten of gevangen in the dino store..nu van Disney. De regen komt met bakken uit de lucht en alles staat in no time blank. KEN IK DIT NIET ERGENS VAN!!!!???????? Tja, geen regencape bij ons....mmmmmm. gelukkig stopt t even met regenen en weten we droog naar de auto te komen. NU nog Orlando uit..ook wel een uitdaging. Diverse wegen inn afgesloten. Uiteindelijk komen we rond 18 uur in ons hotel in st augustine aan...de hele tijd heeft het geregend. KEN IK DIT NIET ERGENS VAN???? Maar dichtbij st augustine komen we in heldere lucht en op de plaats van bestemming is het weer zweetheet. WE hebben een railing voor onze kamer....in de zo'n, dus weer snel even wat was laten drogen. Op naar de volgende dag!

1. Arie en Bianca de Graaf:
    22 juli 2017
    Even een paar blogs ingehaald met lezen. Jullie beleven wel bijzondere avonturen! Ondanks het heftige weer lijken jullie wel te genieten ik hoop dat het wel wat opknapt. Maar gezien jullie nu naar het noorden gaan is de kans wel beter denk ik. Ik heb genoten van jullie prachtige foto's. Ik hoop dat er nog vele volgen! Groetje Bianca.
  2. Mama:
    22 juli 2017
    Lieve allemaal. Wat een avontuur elke dag ik geniet steeds weer van dat leuke blog en de super vrolijke foto's. Ga nu maar eens een dagje uitrusten.liefs mama en oma.
  3. Karin:
    22 juli 2017
    Hoi allemaal. Jammer dat jullie zo vaak regen en onweer hebben. Ik hoop dat jullie het de rest van de vakantie droog en zonnig hebben. Geniet van het mooie stadje St. Augustine met haar Spaanse fort en de mooie brug naar Anastacia Island. De foto's zijn erg mooi!! Groetjes Karin
  4. Harriet en Herman:
    22 juli 2017
    Van de gehele vakantie hebben we alleen in Orlando een onweersbui gehad, waar we even last van hadden. In de parken kan je geen kant op..en sluiten de attracties...dat is niet fijn. De vakantiedagen hiervoor in de keys en Miami....en strand bij Sanibel hebben we juist prachtig weer gehad. Alleen maar zon...dus eigenlijk hebben we t enorm getroffen.
    Samenvattend.
    -Regen bij aankomst in Orlando: geen last van.
    - onweersbui in Seaworld geen last van, zaten in een overdekte attractie..en later scheelde het ons 60 min wachttijd bij achtbaan de manta
    - onweersbui in Orlando om 17 uur, wel last van..duurde lang..helaas, we weer genoeg om over te schrijven en tijd om te schrijven hahaha
    - onweersbui in Disney spring, weer in de dino store...duurde kort, geen last van. Onderweg ook veel regen...maar ook geen probleem, toch saaie snelweg.