Het is een begin....

4 juni 2017 - Nederland, Nederland

Ik begin aan het eerste verhaal van onze reis. Schijnbaar ben ik bijna de enige die last heeft van Voorpret. De rest van de familie is druk met andere dingen.  Ik heb geen idee of ik dit reisblog veel ga gebruiken. Dus daarom vast wat gebruiksaanwijzingen voor onze familie.

1) hoor je even niets van ons?  Geen stress, er is niets aan de hand, we zijn gewoon druk met genieten.

2) is er niet dagelijks een verhaaltje? Geen stress,  ik beloof je niet dat wij dit reislog consequent bijhouden.

3) misschien is het handig dat je een notificatie aanmaakt. Zo weet je wanneer wij iets nieuws te melden hebben

4) op spellingsfouten  en hoofdletters ed letten wij niet. Als je van ons houdt, vergeef je ons dit haha.

Ik heb er al een paar foto's ingezet onder de noemer voorpret. Ik ben benieuwd of  we dit te zien krijgen.......... Groetjes Harriet

1. Patricia:
    7 juni 2017
    Hey lieverds,

Wat hoop ik dat dit een bijzondere ervaring wordt die jullie nooit meer zullen vergeten!
    Heel bijzonder. Prachtige reis lijkt mij dus ik heb me aangemeld zodat ik een mail krijg als er wat geplaatst is. Dan kan ik jullie volgen.

Harriet: jou gun ik medeplezier belevers vooraf;)
    Maar ik weet jou lukt het ook alleen om de pret te zien die voor je ligt.

Dikke kus!
    Patries
  2. Mama:
    10 juni 2017
    Gevonden,en nu maar wachten op het echte verslag.
  3. Antoinette:
    9 juli 2017
    Leuk om jullie zo te volgen! Jullie hebben een flinke lijst om af te werken Heel veel plezier en alvast een goede reis gewenst!
  4. Harriet en Herman:
    14 juli 2017