See you later alligator......after a while...een onweersbui...

16 juli 2017 - Sanibel, Florida, Verenigde Staten

Ochtend in Key Largo: zondag 16 juli. Wat een  leuk hotel hebben wij geslapen!  Gisteravond bij skipper gegeten. Een restaurant naast ons hotel helemaal in visserijstijl.  Maar die porties eten!!! Zo groot....maar zeer lekker.
Vandaag rijden we weer ongeveer 300 km. En staat the everglades op het programma.  Met een airboat scheuren we the everglades af. Onze gids is wel lekker rustiek met een enorme ZZ-top baard...Helaas zien wij geen alligators. Wel een paar muggen van HEEEEL dichtbij. GRRRRR

We rijden verder op highway 41 dwars door het park. Later op de dag zwemmen de alligators gewoon langs de weg....geen bewijs...we konden niet stoppen.

Het weer:
licht bewolkt tot 95 F. Is zo'n 34 graden C, maar voelt als 45!!!! Het is weer gutsen geblazen hahaha.
Het spannendste moment voor isa:
ze schrok zich helemaal rot toen ik heel hard begon te schreeuwen dat ik een alligator zag zwemmen naast de weg(oepsie)
Het leukste moment was eigenlijk gisteravond:
Toen papa een jalapeno peper. Een groene/aanzag voor een paprikastukje. jawel. Weer gutsen geblazen!!!!

Om 19.30 uur zijn we op Sanibel Island in ons hotel. En zijn wij net voor de enorme onweersbui binnen.... Wat een leuke hotelkamer. Eindelijk een balkon!!!! Hier zitten Herman en ik lekker droog met een wijntje van t huis.  Met een prachtig uitzicht en nog steeds lekker warm...Het koelt hier niet af. s Nachts is het nog steeds 30 graden. 100% luchtvochtigheid. Lekker tropisch dus. Terwijl Isa en Lara uitgeblust op bed een filmpje kijken. Ieder zo z'n ding.... En wij zijn blij! Want Onweer is gunstig voor de schelpen op t strand...beetje storm is goed voor de vangst van morgen....we wachten het af.
En het onweer is nog lang niet voorbij. We blijven lachen naar t vogeltje.....of hebben wij nu al te diep in het glaasje gekeken. Hik!?